bråttom

nu springer jag fram och tillbaka som en galning och försöker att packa det sista. Mamma kommer när som helst. Vet egentligen inte varför jag skriver. Jag åker nu till Öland och kommer hem på måndag kväll eller eftermiddag.
Sova över med jennie och tess var som vanligt väldigt roligt och vi tittade på bilder från sommaren och vi skrattade så att vi började gråta. Fast det blev inte så mycket att sova, typ bara 7 timmar kanske mindre. Tess mamma råkade väcka oss och efter det kunde vi inte sommna om. Får väl se om jag sommnar i bilen, är i alla fall inte trött :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du åka klockan 12?? hihi :):)puss

2009-08-17 @ 17:22:44
Postat av: jennie

det var från jennie så du vet! det förra asso ;)

2009-08-17 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0