.....

Nu var det ett tag sen jag skrev har inte haft lust att skriva. Dagen då jag kom hem på kvällen senare var jag med kriss, therese och Hanna. Vi gick typ bara runt lite i Viby och snackade och garvade mycket, jätte roligt.
Sen dagen efter det så skulle jag egentligen varit med Frida men hon skulle typ åka iväg med sin familj på någon utflykt, så det blev inställt. Jag var med Tess istället, bara hemma blev det, vi solade gick en promenad med våra kängor och snackade.
Sen när jag skulle gå hem mådde jag inte så bra, frös, halsont och svag huvudvärk. Tog tempern när jag kom hem och hade 38 graders feber. Så det känndes inte bra. Nu har febern gått ner, fast det kanske bara för tagit alvedon.
Man får ju bara hoppas man blir frisk snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0