På öland

i fregas kom jag ju till Öland. Så det här är tredjde dagen på Öland. Jag trivs väldigt mycket här och som ni vet har jag fått ett eget rum :)
Harald fick det lilla och jag det stora, fast mamma och pappa fick det största, orättvist. Har fått en ny säng och den är underbart sjön och jag har sovit jättebra i den. Nattygsbord och lampa hade vi köpt av dem så det har jag i mitt rum. Men inte så mycket mer har jag i rummet. Tapetsera skulle vi göra på nedervåningen, men vi ska tydligen vänta lite med det. Så jag får stå ut med tapeterna som är i mitt rum just nu. Det är en vit tapet med små små röda blommor på.
Har också sätt att vi har ett plommonträd på vår tomt. JAG älskar plommon men tyvärr så är dem inte mogna än. Smakadet på ett och det var inte alls särskilt gott.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi dra upp till Löttorp. 
(Jennie, jag och Tess funderar på att skaffa en blogg tillsammans)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0