Roliga bilder

Satt och tittade på lite bilder jag har tagit och fastnade på lite bilder jag tog nyligen. Jag, Tess och Jennie skulle åka och shoppa i Kisa och jag var tvungen att ta med mig Harald, som att han skulle vara på mammas jobb den dagen. Vi skulle alltså bara svänga förbi min mammas jobb i Kista en snabbis och lämna av Harald där. Och sen gå och shoppa i kista centrum. Jennie råkade sen eller ja sa till Harald att Tess var kaffe beroende och varje gång Harald nu ser Tess är det det han tänker på, hiihhi.
Vi satt och tog varm choklad/te på min mammas jobb när vi väntade på henne. Roligt, var det allt. Och det var tyst som attans där, det var bara vi som hördes och kaffe atomaten, när vi skulle ta varm choklad/te.
       
Ser det inte ut som vi jobbar där?, det var faktiskt en kille som jobbade på Ericsson som frågade oss om vi jobbade där. Han sa också att han tyckte det var bra att det kom lite yngre människor som jobbade där. Han skämtade förstors men vi började asgarvade sen när han hade gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0