Shopppa

Idag blec det en dag i stan. Jag själv köpte ingenting, hittade ingenting som jag gillade så det blev inget köpt. Tess och Jennie köpte däremot varsina snygga tröjor. Lunch blev det på McDonalds som vanligt när vi är i stan. När vi åkte hemifrån var det jätte fint väder men när klockan var runt 5 började det regna. Och inte lite det bara öste ner och just då skulle vi ungefär hem. Så vi fick springa i regnet till tågstatione. Och vi alla hade inte så mycket kläder på oss shorts/kjol. Det var kallt och vi blev alla blöta. Men efteråt så skrattade vi åt det.
På norrvikens station hade jennie ställt moppen (fick skjus dit) och tess och hon skulle ta den hem. Min mamma var påväg hem så jag tog skjus av henne hem.
Nu har jag ätit middag, tomatsoppa och makaroner och varma mackor. Jättegott.
Nu måste jag börja packa. Jag, jennie och tess ska sova över hos tess ikväll. Och sen imorgon på eftermiddagen runt 3 ska jag till Öland. Vi får tillgång till huset då. Fick nyss höra att pappa har hyrt en släpkärra som vi ska ha med oss till Öland. Så vi måste åka typ bara 80 km/h, så det kommer att ta en timme extra att åka till Öland. Så irriterande. 
Nu måste jag gå, ska vara hos tess och 40 minuter och jag har inte börjat packa än!!!!

  Bild på mig från Spanien (Cap de Formentor är jag i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0