2 dagar kvar till jul !

hemma igen :P
det blev en tidig kväll för jennie var tvungen att gå upp klockan 6 imorgon för att jobba. Det var ändå roligt. Vi bytte julklappar och jag fick en badboll av hedvig. Vilket var lite roligt som jag hade sagt att jag inte hade badat på evigheter och att jag borde göra det snart, hiihhi. Jag hade köpt två nagellack, en lite röd och en blå. Hoppas jennie blev glad :)
När jag gick upp till hedvig, vi gjorde sällskap dit, så kom jag på att jag hade glömt min present hemma. Så hedvig och jag fick vända om och gå hem till mig. När jag kommer hem ser jag att bordet är täck av massor av saker vi tydligen fått av någon. På bordet står också en stor och en lite skål med godis. Jag kommer att bli tjock i jul. Måste ta kort på det och visa. Men min kamera är för stunden borta :(

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi det var jättefina färger :) <3

2009-12-23 @ 12:58:14
Postat av: jennie

hihi det var jättefina färger på nagellacken :) <3

2009-12-23 @ 12:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0