10 december

DET GICK SKIT DÅLIGT PÅ MATTE PROVET!!!! inget jag bara säger menar det :O
var helt slut efter det. Så skönt var att vi inte hade några lektioner efter det. Vi skulle på en engelsk teater. Den var konstig. Vi satt där i två timmar, höll på att somna. Sen kom vi hem väldigt SENT men vi ska få sovmorgon :)
kom hem för typ 20 minuter sen. Stod ett välidgt långt tag och snackade med hedvig och jennie. Mina händer är fortfarande jätte kalla :(
Ikväll blir det träning, step up basic med någon. En dålig nyhet är att jag börjar 5 i 8 imorgon. Det är luciafirande. Min brosa ska vara med i lucia tåget. Det är hans klass som ska hålla det de här året ;)
Vi ska också ha lucia pyssel imorgon. Så INGA LEKTIONER!!!!! Vi ska pyssla hela dagen i grupper.
Här är lite bilder från när vi förberede oss hos kriss ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0