hate this day

är inte glad. Jag har sovit jätte lite tack vare min pappa. Han har bestämmt att vi ska byta till viasat istället, så det skulle komma en kille idag och installera det.
Jag visste ju att han skulle komma men inte vilken tid. Så klockan halv 8 på morgonen väcker pappa mig och säger att killen från viasat kommer om en halv timme. Viasat kilen ska tydligen in i mitt rum som att det går en viktig kabel igenom mitt rum. Jag blir ju såklart skit sur på pappa. Halv 8 asså. Sen kom viasat killen en timme sent också! Han är fortfarande kvar men har inte varit tvungen att gå in i mitt rum och göra någonting!!! Jag är på ett så dåligt humör och nu säger pappa att vi ska jul städa också. Just nu har jag bara lust att sova men jag kan inte. För jag kan inte somna om, vet inte varför. Har aldrig lyckas med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0