Hudiksvall

fick också veta idag att vi ska åka till hudiksvall på söndag, jippie not. Min moster fyller år och ja mamma tyckte det var bra tillfälle att besöka hennes sida av släkten. Det ända bra med resan är att vi ska åka tåg. Egentligen vill jag inte allas åka, känns onädigt och jag skulle hellre vilja vara hemma. Jennie och jag kommer att gå om varandra, som att hon åker en dag efter nyår. Så jag kommer hem en dag innan nyår.
Sen har ju mamma och pappa sagt att de kommer 4 familjer till oss och två av dem ska kanske sova över :(
Jag är orolig att mamma kommer att köra ut mig i mitt rum och säga att våra gäster ska sova där. Men det tänker jag vägra!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0