Ikväll

ikväll drar jag till jennie. Vi har bestämmt att vi alla ska byta julklappar med varnadra. Men presenten får max kosta 50 kronor. Så det är ju lite svårt att hitta en bra sak för max 50 kronor. Jag kan ju inte avslöja vad jag har köpt, som att de kan läsa det här. Men jag lovar att berätta efteråt vad jag fick och köpte ;)
Så efter middagen drar jag hem till jennie, vi ska bland annat bada i hennes jacuzzi. Gud vad skönt det ska bli.
Sov 12 timmar inatt också vilket var väldigt skönt. Jag har också fastnat i att läsa "ljudet av ditt hjärta" Jag bara varnar er om ni börjar att läsa den boken är ni sålda. Den är så bra och man fastnar på direkten.
Hände också en pinsam situation idag, trodde vi hade en tjuv i huset! men sen visade det sig att harald hade bara skojat med mig. Ni kan bara gissa hur arg jag blev på honom!

Mitt paket :P

Kommentarer
Postat av: jennienenniepennie

hahahhaha :):) du e rolig du! <3

2009-12-22 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0