Juldagarna

hejsan bloggen, ja det var ju ett tag sen jag skrev.... Anledning är för att det har varit fullt upp och att jag inte hunnit och haft lust att skriva.
På julafton var allt bra, jag fick bland annat en ny mobil vilket jag inte hade väntat mig. Det är en hero. Jag har faktiskt inte helt lärt mig hur den funkar helt, för den har så många olika funktioner. Först gillade jag inte hur den såg ut så mycket men nu gillar jag den.
På juldagen eller ja dagen efter jul, så har jag glömt bort vad vi gjorde. Jag tror jag mest var hemma och såg på desperate housewives 5 som jag fick i julklapp.
Sen i lördags skulle vi åka till mammas kompisar, var det planerat men det blev typ något fel, så dem sköt upp det. Så vi träffades på kvällen i stället. Vilket var ganska irriterande för då kunde jag ha följt med och shoppat med mina kompisar. Mamma, jag och Harald åkte ändå till stinsen, för att byta en julklapp och köpa en present till min moster som fyller år imorgon. Blev också att vi köpte en present till en bebis som skulle komma nästa dag. Kvällen var ju ganska roligt ändå, de serverade en jätte god efterrätt :)
Sen idag vaknade jag av att mamma kom inrusande i mitt rum. Jag som sov jätte djupt och ville sova ut men nej det fick jag inte. Så mamma väckte mig typ klockan kvart i elva och sa att vi kommer att få gäster om cirka en halvtimme. Så jag var tvungen att gå upp och göra mig i ordning. Det var ju pappas och mammas kompis som hade fått ett till barn som kom på besök. Gud vad bebisen var söt och liten. Sen var det en tjej i Haralds ålder också. Hon fick också lite kläder av mig, som jag hade rensat ut. De gick i alla fall för ett tag sen och jag har börjat packa. Vi åker ju till Hudiksvall om ett litet tag. Vet inte om det blir något inlägg där uppe, för vi ska inte ha med datorn :( Men jag ska försöka att lösa det.
Annars ha det bra :)
my new phone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0