julhandling

efter skolan drog jag hem och lämnade helt enkelt bara gympa påsen och drog sen till bussen. Mamma och jag skulle julhandla. Shoppade själv lite först för mamma kunde inte komma på dirketen och då hittade jag en söt t-shirt från gina. Köpte den såklart ;)
Sen kom mamma och nu ha jag handlat klart alla julklappar. Så det känns skönt. Sen handlade jag också en julklapp till mina kompisar. Vi sa byta julklappar, men man får bara köpa en present för högst 50 kronor. Så det var lite svårt att hitta något bra. Men sen hittade jag en bra sak, men blir no pictures on it :P
Ska dra ner och äta nu och sen blir det någon serie. Träning blir det inte ikväll, det får bli imorgon. Step up basic troligen.

Min nya tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0