my day !!

började med att jag vakande runt 11 och jag kände att jag hade sovit många timmar men var ändå trött. Gick ner och tog frukost. Sen fick jag veta att vi skulle åka till min farmor om en haltimme. Så jag fick slänga i mig frukost och sen hoppa in i duschen.
Min faster var också där, var ett tag sen jag såg henne..... Min farmor mådde inte bra :(
Sen drog vi till centrum, harald behövde köpa någon dum tomte dräkt som han ska ha på lucia på fredag. Medans sprang jag in i butiker och letade smycken. Hittade jätte många billiga smycket på ur och penn som jag köpte :)
Vi kom hem för mindre än en timme sen och nu har jag börjat skriva min bokredovisning. Går bra och jag är snart klar. Sen blir det one tree hill och gossip girl på tv klockan 6. Det ska jag inte missa :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

fiaaa du uppdaterar för liiiiiiite!!!!

2009-12-07 @ 14:29:10
Postat av: Anonym

mer inlägg!!!! ett om dagen är för lite :O:O vi läsare vill ha mer!

2009-12-07 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0