Novellmiddag

igår blev det spinning med tess, jennie och alicia på solllentuna simhall. Vi missade bussen och allt höll på att gå galetttt!!! men det löste sig. Passet var jobbigt men gick bra :)

Idag är det novellmidag vilket inte är roligt :(
Jag måste gå med en 8 !!! och alla i 8 är ju typ jätte korta. Så vi ska vara på skolan klockan kvart över 5 och vara där till kl halv 9. 4 timmer och lite mer alltså!!!!
Under den tiden ska vi äta en tre rättersmiddag och dansa och bara ha roligt.......
Det är såklart också bords placering, så jag får ej välja var jag vill sitta. Jag får inte heller välja vem jag vill gå med, de gör lärarna. Så vi ska förbereda oss hos kriss. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig. Men det löser jag hemma hos kriss ;)
Undrar om jag överlever kvällen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0