snart julafton

imorgon är det julafton. Jag får se om jag hinner med ett inlägg då eller ej.
Idag har jag julstädad, så nu är mitt rum rent och resten av huset :) Julgranen har också blivit pyntad och jag o harald har bakat knäck. De blev jätte goda :)
Jag åkte också till stinsen med min pappa för att köpa en julklapp till min mamma. Gud vad mycket folk det var i stinsen, alla handlar tydligen i sista minuten. Känner nu att jag borde ha köpt en present till pappa, den jag köpte var lite väl billig kanske :S
Imorgon blir det att vi firar jul hemma men också på sjukhuset med farmor, för hon kunde inte komma hit.
Tänkte bara snabbt lägga upp bilden på godiset pappa fick av jobbet.
Ha en bra jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0