spanska prov

har spanska prov tills på fredag och jag måste plugga :( tråkigt
ska också iväg och träna ikväll eller spinningen börjar klockan kvart över 6 och den är en timme :)
funderar bara på om jag ska äta middag innan jag går på träningen :S
Det löser sig säkert.
En annan sak, jag fyller år imorgon. Det känns inte som det för jag känner mig redan som 15. Men nu kan inte folk reta mig för att jag fortfarande inte är 14. Eller imorgon kan dem inte det :)
Så det blir väl att vi firar mig. Blir nog bara familjen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha fia... du menar väl att man kan inte reta dig för att du fortfarande inte är 15? :D <3<3

2009-12-02 @ 15:23:41
Postat av: sofia

precis :)

2009-12-02 @ 17:36:33
URL: http://sofiasalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2009-12-03 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0