en dag med hedvig & frida

Idag var jag med hedvig och frida. Vi bestämde att vi skulle träffas hemma hos mig klockan 12. Hedvig hade råkat sagt till frida att vi skulle träffas hemma hos mig klockan 1. upps :P
Hedvig och jag gjorde mat hemma hos mig (frida åt hemma), det blev hamburgare kött och makaroner :) gott!!!
När Frida kom åt vi glass eller hedvig och jag åt glass (två stycken). Sen gick vi ner till Frida och bakade kärleksmums men vi råkade ta ut kakan för tidigt. Men den blev ändå god :) . Vi satt sen hemma ett tag hos frida och bara snackade. Men sen var Frida tvungen att gå ut på promenad med chili. Så hedvig och jag var tvungna att gå hem.
Vi gick hem till mig där vi fastnade ute på min veranda och snackade. Vi garvade mycket och vi hade jätte roligt. Men sen var hedvig tvungen att gå som att jag skulle äta middag :P

       
         

            
 Resultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0