jag hjärta öland

I förrgår åkte vi hem från öland, alltså i söndags, och vi kom hem cirka halv 11. Jag ville inte åka hem, jag trivdes så bra där nere och jag kunde tänka mig att stanna där hela sommaren. Det var så roligt. Mamma och papåpa kännner så mycket folk där nere så vi gjorde alltid någonting och så fanns ju Emma där nere. Själva Öland är också väldigt vackert och det finns så många saker att göra där nere.
Vi ska troligtvist åka ner en helg innan skolan börjar för att köpa saker till huset som att det praktiskt taget kommer att vara tomt när de har flyttat ut.
Tänkte ni ville se lite bilder på huset ;)


den till höger är stora huset och det till vänster är gästhuset och garaget :)
sen finns det ett litet hus på baksidan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0