sommarhus

jag tror inte jag har sagt det här men vi har köpt ett husöland, sommarhus.
Jag har ingen bild på det men kan knäppa ett kort på det där nere, så får ni se. Jag och harald har själv inte sätt huset (bara på bild) och det känns inte så bra, men huset ser bra ut. Mina föräldrar åkte ner en helg och tittade på det och gillade det på direkten och köpte det.
De ligger i Sandvik 1 ½ mil från Löttorp. Vi har också köpt en tomt bredvid huset.
På ena tometen är det bara typ skog/äng, vet ej vilket. Och på den andra tomten är det två hus.
Vi ska bo i ett av de husen, gästhuset, när vi är på öland.  Ägaren hade ännu inte hunnit att flytta ut, så vi får inte tillträde till husen förän i augusti. Men pappa kom överens med ägaren att vi fick bo i gäshuset nu när vi är på öland.

Så nu vet ni vad jag kommer att tillbringa min sommar nästa år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0