ännu en ny dag

God morgon alla ihopa. Vaknade för ett tag sen och jag har nu ätit frukost. Idag tänkte jag, hedvig och tess åka och bada i översjön. Vi tänkte alltså cykla ner ditt. Så vi bestämmde igår att vi skulle träffas hemma hos mig klockan 1 och sen cykla tillsammans ner till översjön. Idag tänkte jag också ha min nya bikini jag köpte igår :)
Om jag ska vara ärlig så är jag nog en badkruka eller alla säger alltid att jag är det. Jag gillar att bada utomlands. Men jag tycker vattnet är så kallt här i Sverige, så jag föredrar att sola istället för att bada. Vi får se hur det blir idag, men självklart kommer jag hoppa i och bada men kanske inte lika mycket som de andra gör  ;)



En bild från förra året vid översjön.
Man kankse inte ser det men det är tess och kriss som står där ute på stockarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0