Besök farmor

Igår tog jag och min lillebror, Harald, tåget in till min Farmor som bor på söder. Min farmor har nyss fått veta att hon har cancer och nu får hon ta väldigt många tabletter och sprutor. Hon har opereras två gånger och nu är hon väldigt trött och orkar inte göra mkt. Harald och jag åkte in till henne och hjälpte henne handla och piggade upp henne. Vi sov också över hos henne. Vi hade jätte roligt och sen på morgonen gick vi till en lekplats där vi köpte glass och Harald klättrade upp i en kläterställning. Dagen var väldigt bra och solen sken, men sen typ kl halv kom pappa och hämtad Harald och mig med bilen. Han var alltså på väg hem från jobbet och svängde bara förbi och hämtade oss.
Vi åkte hem och nu håller jag på att göra mat.

Lägger också upp några bilder från idag
Harlad äter glass
Harald med sin glass


Harald och farmor åt glass


Jag åt ingen glass


Klätterställningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0