en dag med tessi

idag kom Tess hem till mig egentligen skulle vi ha varit hemma hos henne men min lillebror ville inte vara själv. Så det blev att vi var hemma hos mig. Tess kom till mig typ klockan 1 och då var vi båda två ganska hungriga så vi bestämde oss för att göra pannkakor. De var super goda : ).
Sen gick vi runt lite i Viby också och bara gick och snackade lite. Men tessi var tvungen att gå hem ganska tidigt som att hon inte hade packat ännu (hon ska till grekland imorgon). Så orättvist, jag vill också åka utomlands men jag måste vänta för det är en månad kvar innan jag ska till Spanien :(
Måste gå nu men ses senare

   
En bild från när vi satte oss i skuggan, tessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0