HEJ

Många har bloggar och jag tänkte varför har inte jag en blogg? och så skaffade jag en blogg. Det verkade ju roligt och många av mina kompisar hade det och de uppmuntrade mig också till att skaffa en. Fast jag var först lite tveksam till det, jag brukade ha så fullt upp på dagarna och jag glömmer oftast bort saker. Men varför inte försöka?
ja, jag heter Sofia och jag är 14 år ska fylla 15 i december (blir alltid retad för att jag är född så sent på året). Jag är smal, blond och ganska lång och jag gillar att åka utomlands (speciellt till Spanien) och att vara med mina kompisar. Om du följer min blogg kommer du att få se hur jag har det i mitt liv och hur jag tänker och tycker om saker här i världen. Hoppas ni gillar bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0