MIDSOMMAR!!!

Vaknade för för en timme sen och då var min familj redan i full gång med att göra allt som behövdes fixas till att våra gäster skulle komma. Som exempel bakning, städning......
Ja idag är det midsommar och vi ska såklart få gäster. Det kommer cirka 3 familjer till oss och vi kommer tillsammans bli 13 stycken. De kommer klockan 1, så till dess måste jag städa mitt rum och fixa till mig. Har ännu inte bestämmt vad jag ska ha på mig, nu ser det ju soligt ut så jag kanske tar en klänning. Eller så tar jag ett linne och min nya kjol?
Ja måste gå har lite bråttom. Mamma har tvingat mig att städa mitt rum så det måste jag göra och sen måste jag bestämma kläder och duscha. 1 och en halv timme på mig har jag.
SES :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0