min dag

ja idag har det hänt mycket. Min farmor kom och hälsade på oss, hon kom mest för att vara med harald.
Idag cycklade först jag, frida och tess till norrviken för att bada. Vi badade och solade, men det blev inte att vi badade så mycket. Vet ej riktigt varför?
Vi låg och solade och åt lite lunch som vi hade tagit med oss. Men sen ville vi ha något sött att äta, så vi packade ihop våra saker och begav oss till ICA i norrviken. Där köpte jag en glass, frida köpte kakor och tess köpte en kaffe latte.
Sen fick frida ett samtal från hennes syrra att hon var tvungen att komma hem och rasta hunden. Så vi fick åka hem.
Tess åkte hem till sig själv. Medan jag och frida gick ut med fridas hund, chile (tror det stavas så). Vi gick en runda på järvafältet och snackade om saker....
Efter typ 30 minuter var vi hemma och klockan var då cirka halv 6. Men jag var tvungen att gå hem och äta, för jag skulle till polisstationen och ordna id kort  :)
Så jag fick snabbt hoppa in i duschen och sen snabbt fixa till mig och äta middag. För på polisstationen stängde de klockan 7 på så vi hade lite bråttom. Min mamma och Harald var tvugna att ordna nya pass så de följde också med dit ner.
På polisstationen sa det att id kortet skulle vara klart om en vecka. Så det är bara att vänta.....

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0