shopping

Idag var jag, Tess, Hedvig och Frida inne i stan och shoppade. Det var väldigt roligt och vi skrattade väldigt mycket och hade väldigt roligt. Frida skulle ju träffa Joanna därinne och få kläder av henne men hon kom aldrig. Vi satt där och väntade i cirka 40 minuter på henne, men hon kom aldrig, så vi gav upp.
Vi åt sen lunch på mcdonalds och efteråt köpte Tess och jag en glass därifrån. Hedvig köpte istället godis på en godisbutik i närheten. Frida åkte också hem lite tidigare pga att hon skulle rida.
Alla köpte något därinne, jag köpte en tubtopp, ett par örhängen och en bikini.


Min tubtopp, kanske lite vågad färg men jag gillade den ;)

   
Enkla örhängen på rea på guldfynd

 
Min nya snygga bikini, från hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0