18 november

nu är jag hemma. Är blöt. Vi fick gå i regn och det var inte roligt för vi hittade först inte dit. Mamma hade skrivit upp oss på en lista där man skulle få testa sina kostvanor, muskelmassa och sånt. Så vi åkte in till stan för at göra det testet. Och nu är vi hemma. Vi har med oss en antal produkter hem som vi ska hålla på med i två veckor sen ska vi dit igen. Jag åt alldeles för lite protein, så jag ska dricka en dryck så att jag ska få i mig mer protein. De var också någon vitamin....
Ja och en annan sak om en månad har vi jullov !!!!!
Så skönt länktar dit. Har plötsligt fått jätte många läxor, vilket inte är roligt :( 
Imorgon ska jag träna eller jag vill det, ska försöka få med mig någon ;)
Nu ska jag skriva lite på min novell
ses

Kommentarer
Postat av: jennie

jag hänger me! :) <3

2009-11-19 @ 11:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0