22 november

Vi såg ju på bio igår och den var bra. Jag försökte lämna in min mobil som är trasig. Jag kan inte sätta på den. Skärmen är typ trasig. Så jag hittade på att den hade krånglat och jag inte hade gjort något fel bla bla bla.... Jennie och tessföljde också med in till 3. Men han sa att det var fel i systemet och att han ej kom in. Fast jag tror kankse inte det var sant. Jag tror han förstod att jag ljög. Så nu måste jag åka till sollentuna centrum igen. Nu när det blir.... Tess fick också reda på igår att hon hade bara 64 kronor kvar på kortet, så det var inte så roligt.
Vi såg också att Kista centrum ska öppna den 25 november. Då menar jag att de har ju bygt ut och det är premiär på onsdag. Fast vi åker nog dit på lördag ;)
Jag fick också panik igår innan vu skulle åka. För jag hittade ingen bussremsa och min mobil var konstigt så jag kunde inte skicka sms biljet. Jag fick ringa runt och som tur var hade hedvig en bussremsa jag kunde åka på.
Idag blir det att besöka farmor som vanligt och göra maträtterna till festen projektet. Sen på kvällen är det som vanligt top model 12, one tree hill och gossip girl och det tänker jag inte missa. Full dag idag. Hoppas er dag blir bra  :P

Kommentarer
Postat av: alicia

du har lärt dig att göra en header :)

congratz :)

<3

2009-11-22 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0