28 november

Nu är jag äntligen hemma. Tänkte börja beskriva hur min dag började.
De började med att mamma kom in i mitt rum och väkte mig!!! det var inte roligt hade gärna velat sov ut. Men det var kvart i 11 och vi skulle gå på öppet hus på klara norra och jensen. Så mamma ville komma iväg. Så det var bara att gå upp och äta frukost och göra sig i ordning. Träffade också tess, jennie och alicia på klara. Vi lyssnade på en redovisning och det verkade bra men skolan var väldigt liten. Efter det fick mamma och jag skynda oss för vi skulle till Jensen norra. Vi missade redovisningen :( men skolan verkade bra förutom att de bara gick halvdagar.
Blev ett avbrott i skrivandet precis i 20 minuter ;). Alicia ringde och vi diskuterade skolorna. Hon gillade jensen väldigt mycket :P
Tillbaka till sak, Så när det var klart åkte mamma och jag till stinsen. Jag köpte ett kort till mitt projekt "festen" och några tofsar och ett par örhängen :P Mer blev det inte, hittade inget.

Nu är också frida tävlingen avslutad. Får se vem som vinner, jag hoppas jag vinner. Men alla var väldigt bra och man vet ju inte hur många som skickade in och röstade. Det är bara att vänta och se.
Sen en annan sak, jag kom på att jag fyller år på torsdag :) fyller år väldigt sent jag vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0