3 november

nu har jag kommit hem för cirka 20 minuter. Hade en skrivning idag i skolan alltså ett prov, efteråt är jag så glad att det är över. Jag satt i en timme och 20 minter och vissa i min klass skrev bara i 40 minuter. JAg fattar inte hur man lyckas skriva på så snabbt tid för provet var långt och man skulle skriva mycket. Det gick i alla fall bra för mig gissar på vg-mvg.
Sen fick jag tillbaka min sv bokredovisning fick VG, är ganska nöjd, jag hade inte jobbat så mycket på den. Och hon tyckte att jag borde ha läst igenom den. 
Funderar på att träna har inte gjort det typ på år. Men ingen vill träna, så jag tror inte det blir någon träning. Blir kanske imorgn ;)
nu ska jag dra ner och äta lite mellis
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0