allt för hälsan

idag var jag ju på en mässa i älvsjö med min mamma. Jag torde det skulle vara lite tråkigt och lite folk. Tvärtom var det det var jättemycket folk, vi fick köa för att köpa inträde. Det var roligt och vi såg några kändisar inom hälsa, bland annat Anna skipper och Paul.
Det var jätte många grattis saker, vi en bok grattis, 3 träningar på friskis och svettis och mer. Jag provade också på att få någon massages och det visade sig att mina bäckenben sitter på olika ställen, läskigt va!!!!!
Så jag kan typ få alllllvarligt ont i dem om jag inte går på massages någon gång i veckan under en period.
Jag skrev också upp mig på lite tävlingar så man får bara hoppas att man vinner, inte för jag tror det då.
Det blev en enkel luch, en macka och jucie men vi smakade på så mycket olika saker och köpte många saker så man var inte så hungrig.
Jag köpte också en farsdags present, en massages och lite speciell vegetarisk mat :)
Om 2 veckor typ ska jag ju dit igen, då är det gymnasiummässa !!!
Nu ska jag äta
ses

Lite saker från mässan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0