äntligen så var jag igång

nu har jag äntligen tränat, det var flera veckor sedan. Jag jennie och tess åkte till Sollentuna simhall. Men innan vi kom ditt hände det en sak. Tess missade bussen!!! som vanligt, så jennie och jag blev inte så glada. Så vad ska man göra om träningen börjar om en halvtimme och nästa buss går om 35 minuter ?
Jo vi får vänta på nästa buss såklart. Och vi kom 15 minuter för sent till passet så vi bestämde oss för att strunta i passet och istället ta gymet med andra cyklar typ.
Så vi tränade i 50 minuter och sen kom min mamma och hämtade oss. Vi orkade inte ta busse hem ;)
Nu ska jag äta lite och sen drar jag till tess :)
ses

nu var jag igång igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0