bio ikväll !!!!

kom hem från sollentuna runt halv fem tror jag. Det var jätte fint där nu. Jätte modernt och snyggt och jag gillade det. Blev att vi åt lunch där och jag åt wook. Vi träffade också på kriss som var där med sina föräldra. Hon gick med oss sen och vi fortsatte shoppa.
Ikväll blir det bio i kista galleria!!! vi ska se new moon som hade premiär igår. Länktar efter att se den och jag hoppas den är så bra som den verkar. Man vill ju inte bli besviken ;)
Men vi äter middag hemma, borde kanske äta snart. Vi ska ta bussen som går om en timme. Vi har tyvärr inte platser bredvid varandra. Lång historia varför. Men vi sitter två och tre.
Nu ska jag gå ner och fråga när vi ska äta
ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0