Danderyd

kom hem typ klockan 9. Vi tog tid på oss. Vi kom in i aloun. Först uppträde några elever och sjöng och spelade instrument och de var jätte duktiga. Sen började rektorn att prata och gå igenom vad som fanns på deras skola och så. De höll på i cirka en halvtimme. Sen fick man själv gå runt och titta på skolan. De hade också olika hörnor på skolan. En del hade natur och en annan sam osv. Så man fick gå runt och prata med lite människor från skolan (elever och lärare. Har blivit tveksam igen vad jag ska välja, sam eller natur?????
Vi pratade med en studivägledare där och hon sa att det var många som velade om det och att det var ett tufft val. Imorgon ska jag gå på solna och kanske enskilda, vi får se om det.
Har fått ont i armen :( det värket jätte mycket och jag är alldeles öm i vänstra armen. Inte roligt. Jag hoppas det går över.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0