dumt gjort

jag vet inte vilka serier ni tittar på, men jag tittar bland annat på one tree hill, gossip girl och top model 12. Och det är ju så att top model och gossip girl går samtidigt, så irriterande. Så jag får växla mellan dem. Förra gången så såg jag sissta minuterna på gossip girl och då missade jag vem som åkte ut i top model. Och jag var då så desperat om vem som åkte ut och så jag googlade de. Jag kom då in på en sida där det stod de men plus och stod det vem som vann hela tävlingen !!!! Inte roligt så nu vet jag vem som vinner
och jag gillar henne inte eller jag trodde aldrig hon skulle vinna. Mina favoriter vann inte :(
Ja så gör inte som jag, ångrar att jag gjorde det.....
nu ska jag se på one tree hill som börjar typ nu
ses


Kommentarer
Postat av: someone you know ;) <3

Jag vet också... Men hon var ju bra? Fast hon som hom tvåa var bättre iaf. <3 Vi ses imorgon.

2009-11-08 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0