Festen

Vi har till uppgift att annordna en fest på hemkunskapen.
Jaha, ni undrar säkert kan en lärare kräva en att göra det ??

Ja är svaret. Men det ska inte vara vilken fest som helst utan, en låsasfest. Jag ska hitta på att jag ska göra en fest och skriva vad jag ska skriva i mina inbjudnings kort och så. Så lite udda uppgift.
Och om man vill ha bättre betyg måste man laga alla maträtter man ska bjuda på. För jag får inte köpa några färdigrätter eller godis och chips. Och jag sattsar ju på mvg, så jag måste laga alla måltider. Och jag hatar att laga mat!!!!!!!
Så vi får se hur det går. Har börjar komma på lite ideér till min låsas fest. Undrar hur man som lärare kan komma på en sådan uppgift.....

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahahaha fia du e rolig du haha :D:D:D:D

2009-11-12 @ 16:58:13
URL: http://jenniesvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0