GymnasieGuiden

nu har jag gått in på gymnasium guiden och beställt hem lite kataloger från olika skolor. Jag vet att jag vill gå natur eller sam men det lutar på natur. Inrikting osäker. Vilken skola jag ska gå på vet jag inte, som jag har jätte nära till Rudbeck är det ett alternativ. Jennie säger också att Enskilde är bra så det har jag också beställt ifrån. Att välja skola tycker jag verkar svårast.
Jag vill ju inte ha typ 1 och en halv timme till skolan varje dag. Så det är ju skönt om det inte är så långt bort.
Jag avundar dem som redan vet vad de vill bli. Om man vill bli läkare så finns det ju en linje för det och jag vill också veta vad jag vill bli, men det vet jag inte......
Så jag har typ beställ från 10 skolor. Så det är bara att vänta på att man får nått papper eller någon katalog hem i brevlådan.
Det är ju också gymnasiummässa snart, så det borde jag ju kolla vilka skolar jag vill titta på där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0