hemma från mässan

kom hem klockan halv två från mässan. Vilket var ganska tidigt men vi åkte ju från norrviken klockan tjugo över 8. Sen hade det blivit något fel mellan stockholm central och södra station, så vi var tvugna att åka en omväg.
När vi kom dit var det fullt med folk redan. Vi plockade på oss väldigt många papper från olika skolor. Det var så tugnt att bära på slutet ska jag säga. Vi tog också några onödiga papper. Det var faktiskt roligt att vara där. Och jag har mer koll på vad som jag ska välja och vilken skola. Men alla skolor har ju typ öppet hus nästa vecka, så jag måste bestämma mig för vilken skola jag vill gå på öppet hus på. Men jag är väldigt säker på att jag ska gå Naturlinjen och inrikting natur. Om det inte blir det blir det samlinjen och inriktning typ ekonomi. Jag tycker det är ett svårt val och man vill ju inte välja fel. Sen om man hittar en bra skola är det ju inte säkert man kommer in där för man får ju inte ha för låga betyg.
Har inte gått igenom alla saker från mässan men ska nog göra det.

en liten bild från mässan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0