hemma idag igen.....

igår kväll steg febern igen och jag mådde inte bra :(  Så jag skulle då säkert bli hemma imorgon som inte febern hade sjunkit. Så jag sov till 10, så det blev många timmars sömn :p kände mig mycket mer utvilad efter det.
Vaknade och tog tempern och jag hade fortfarande feber men under 38. Jag känner mig mycket bättre nu och piggare och febern är typ borta. Om den inte kommer tillbaka senare:S Kanske skulle ha orkat gått till skolan. Men det var ju svårt att veta igår kväll...
Har jätte tråkigt just nu, vet ej vad jag ska göra!!!  orkar inte göra läxor eller något annat ansträngande
Jag har ungefär bara legat i soffan och tittat på serier/tv hela dagen, de låter väl roligt ? Låter kanske skönt men inte roligt i längden :(
Så om jag inte blir sämre ikväll eller imorgon bitti blir det nog öppet hus på klara norra imorgon :) Nackdelen är att de har öppet hus ganska tidigt 11-13. Man kan då inte sova för länge ;)
Nu ska jag ta något enkelt att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0