ingen dator, överlevde ej

igår hade ett jätte stort bråk med mina föräldrar. Kastade min mobil av ilska i golvet. så den är sönder och nu måste jag lämna in den på lagning. Pappa tog också min dator, så fick precis tillbaka den. Drog till jennie efter bråket. Frida och tess kom också dit. Vi bloggade lite, jag ändrade min design på bloggen, skulle ha gjort tidigare men har inte blivit av.
Sen kom någon på ideén att vi skulle sminka varandra. Så, jag, tess och jennie blev sminkade. Frida struntade i det. Jag blev allstå sminkad av tess och jennie. De sminkade halva mitt ansikte. Så man var ju lite nervös att de ens skulle bli bra. Men det blev det.
Sen började frida knäppa kort på oss. Och det blev så roliga bilder och det var så roligt. Vi tog jätte många bilder. Mer kommer sen... :)
Nu ska jag dra till Sollentuna centrum och shoppa med jennie, tess och alicia.






Bilderna är tagna från jennies blogg. Jenniesvenssons.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var jätteroligt :)

2009-11-21 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0