Jimmy Choo for HM

I know, I know...
skulle ha skrivit igår men hann inte. Vi såg ju på 2012 och den var jätte bra och jag är fett rädd att jorden ska gå under. Den var jättebra, så ni som inte har sätt den se den. Var sen sen hem, men ingen märkte något för de sov. Var sen trött när jag kom hem och orkade inte skriva för jag gick och la mig.
Sen på lördagen var det att jag vaknade sms lite och sen iväg. Slänga i sig frukost, sminka sig snabbt och sen iväg till bussen. Vi drog iväg till Kista och shoppade. Alicia och Hedvig kom senare för de hann inte med bussen så vi tre åkte i förväg.
Jimmy Choo släppte också sin kollektion för HM. Och i hela Kista centrum såg man Jimmy Choo påsar från HM och vi ville ju också ha en. Så vi gick in dit och jag köpte två tröjor. Så vi alla köpte saker och fick varsin snygg Jimmy Choo påse :) Bilder på kläderna kommer senare

Vi åt lunch där och jag åt sushi. Och jag har aldrig smakat det så.... Det var inte gott !!!! Alicia lurade mig och fick mig att smaka en jätte stark sak och det brände som atans. Inte roligt. Lite roligt när man tittar tillbaka på det, :P
Vi kom hem typ klockan halv 7. Skulle egentligen gått till Hedvig den kvällen. Men jag kände att jag var allt för trött och huvudvärk. Så jag satte på mig mina mjukisbyxor och såg på dh.

Och nu är det ju söndag och jag ska till min farmor idag. Som ligger på sjukhuset. Vi ska vara där klockan halv 2. Så man hinner ju inte göra något idag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggaste påsen haha :D

2009-11-17 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0