min dag :P

min dag började med att jag, mamma och harald åkte till vårdcentralen i edsberg. Vi skulle då vaccinera oss men när vi kom dit var vaccinet slut!!!! Så onödigt, missade lite lektion fast det var inget viktigt. Dagen var seeeegggggg........
Sissta lektionen hade vi en disskusion om våra halvklass grupper.
Grupp 2 tycker att alla dåliga är med i den gruppen och de tycker att det blir jättestökigt på lektionerna och att de inte lär sig lika mycket som grupp1. De påstår att alla i grupp 1 är smarta och duktiga och har typ mvg. De vill byta grupper. Lärarna hade sagt att de delade in efter kunskap. Jag själv är i grupp 1 och jag förstår grupp 2 att behöva tycka att man är dåligt. Men det är bara något de har fått på bakfoten och det är inte sant. Lärarna sa att de delade in hur snabbt man lärde sig och de tittade inte allas på betygen. Så vi får se om de ska göra om grupperna......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0