nu har de gått

efter skolan drog tess, jennie, hedvig och jag hem till mig. Så nu har de precis gått. Vi ska dra på premieren på 2012 och den är 2 timmar och 38 minuter och man får hoppas den är bra. 
Idag är det också fredag den 13!!!!! Otursdagen, så vi får hoppas inget konstig händer men jag får alltid otur på den dagen. När vi tänkte boka var det typ fullt överallt !!! Så vi ville gå på sergel biograf men blev Skandia :P men det blir också bra. Så den börjar där 9. Så vi ska jag ska möta jennie om, oj 2 timmar. De blir jag och 4 more.
Så nu ska jag hoppa in i duschen. Hoppas ni inte får otur idag :P


Kommentarer
Postat av: Alicia

no unluck today hihi

2009-11-18 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0