Öppet hus

den här veckan är det öppet hus på många skolor. Så jag har några stycken jag vill besöka. Egentligen vet jag inte vilken skola jag vill gå på. Men mamma och pappa tycker typ det är bra om jag besöker många skolor för att hitta den skola jag vill gå på. Så imorgon ska mamma och jag dra till danderyd gymnasium. Verkade som en ganska bra skola, men vi får se. Den ska ju vara lite snobbig :S
Sen på torsdag åker nog jag till Solna gymnasium och tittar. Sen blir det klara på lördag. Och så är det några till men kommer ej ihåg namn. Jo jensen ska jag också titta på. När den nu är.
Det är för många tider och datum att hålla reda på.

Sen imorgon ska hela skolan vaccinera oss. JAG HATAR SPRUTOR!!! jag vet inte varför, känns som om man borde ha kommit över det, men nej. Har hört att många blir sjuka efteråt, det vill inte jag bli. Känner inte för att ligga hemma i feber.
Så klockan 12:15 ska vår klass ner och vaccinera oss, vi ska göra det sist på skolan som att vi är äldst.
nu kom jag precis på att, 1 det är dh och två jag har ett duschat. Måste dra ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0