sista november

imorgon börjar december och jag vill ha snö då. Skulle va trevlig att det börjar snöa på min födelsedag på torsdag :) men det kommer det säkert inte att göra :(
Lugn dag idag. På so fick vi meditera i 10 min vilket var väldigt skönt. Blev förvånad när min lärare sa att vi skulle få göra det. Vi håller på att läsa om en religion, kommer ej på namnet. Och där mediterar dem mycket, så vi fick prova det. Det är också läxa till onsdag. Meningen med det är att släppa alla tankar och inte tänka på någonting. Enklare sagt en gjort. Men jag klarade det faktiskt ett tag. Vi ska typ kunna kontrollera våra tankar och släppa iväg dem om vi vill.
Idag blir det också träning med tess och jennie. Det blir spinning, så jag ska möta jennie snart och sen drar vi till sollentuna centrum simhall.

Min läxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0