sjuk

vaknade och kände mig konstig. Alldeles stel i kroppen och det kändes som om det var något fel. Jag svettas och fryser samtidigt. Så jag går ner och tar tempern, den visar att jag har 38,5 grad, jag har alltså feber. Fick sen panik för jag var ju tvungen att gå till skolan. Jag skulle ha min egna lektion idag. Och nu har jag missat den och de skulle göra så jag höjde mitt betyg i idrott!!!!!. Så jag fick panik över det, och jag börjar sen blöda näsblod och det var inte bara lite. Så jag blev hemma. Inte roligt.
Min arm gör också ännu ondare än igår. Så jag har legat och sättt på tv ända tills nu, när jag bestämmde mig för att göra något annat. Pyjamasen har jag också fortfarande på mig.  Febern har avtagit, men har fotfarande feber. Men inte lika högt.
Vet ej hur jag ska göra idag. Jag vill så gärna gå på öppet hus idag. Det är min enda chans och jag kanske missar det!!!!!
Mina föräldrar tycker inte det är en bra idé och vill ej jag ska gå på öppet hus idag. Men jag vill ändå gå!!!!. Vet ej hur jag ska göra. De har bara öppet hus idag på båda skolorna, nästa gång det är öppet hus är det i januari/februari. Och det känns så sent.
Vet ej heller, hur det blir imorgon, vi får se imorgon bitti. Om jag inte har någon feber imorgon bitt blir det skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0