Tidningen ute

nu har den kommit. Eller på sätt och vis. De som prenumererar på tidningen har fått den. Så den borde komma till butike vilken dag som helst. Men jag prenumererar ju inte på FRIDA så jag har inte fått tidningen. Vilket är väldigt jobbigt. Men Jennie eller någon skulle typ ta med tidningen till skolan. Min intervjuv suger för jar var jätte nervös, de som står där stämmer inte. Så haka inte upp er på det.
Nu såg jag precis glassbilen, men jag är inte sugen. Min grupp hade hemkunskap, blev italiensk kycklingpasta.
Tillbaka till ämnet. Så det är bara att rösta på mig är ni snälla. Vill jätte gärna vinna :)
Denna bild kommer typ att komma i tidningen eller på web sidan. Vi får se.



Kommentarer
Postat av: Vanessa&Fanny

SV: Va roligt, tack så mycket:)! Hoppas det går bra för dej, för du är med iår va?:) kram!

2009-11-10 @ 17:29:00
URL: http://justlikeus.blogg.se/
Postat av: Vanessa&Fanny

SV: Va roligt!:) Lycka till då:) kram

2009-11-10 @ 18:35:36
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0