vaccineringen

idag blev en konsig dag......
Vårt schemma blev flyttat jätte mycket fram och tillbaka för att vi skulle vaccinera oss. Jag tyckte inte det gjorde så ont. Jag har än inte fått feber eller något sådant, men det kommer kanske senare :S.
Vi får se hur många som blir sjuka i klassen, jag gissar på många.
Sen imorgon ska frida och jag hålla vår egna lektion på gympan. Det kommer säkert vara många som inte ska vara med som klagar på huvudvärk eller något från sprutan. Vi får hoppas det går bra. Vi har inte planerat så mycket.
Nu ska jag och mamma dra iväg till danderyd och vi kommer nog hem klockan 8 eller senare. Sen efter en timme är det greys :)
ha det bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0