25 oktober

n har precis pappa skjusat hem mig från tess, som att jag kan inte gå hem från tess med en stor madrass och pakning i regn ;)
det blev så att tess och jag sov hos hennes pappa , som var bortrest. Såg på två helt sjukt bra filmer, vi skrattade ihjäll oss. Sen blev det också att vi gick ut en sväng, vi försökte tex få alicia att titta ut genom hennes fönster genom ropa och kasta lite kottar på hennes fönster men hon tittade ej ut. Lyckad kväll i alla fall. Blev att vi sommnade runt 3 och vaknade halv 12. Men vi hade svårt att räkna ut hur många timmar vi sov som att man ställde tillbaka klockan typ klockan 2 i natt :P

Så nu ska jag duscha och senare ta något och äta sen drar jag till Tess och Alicia. Vi ska sen gå till stallet där frida ska var med i någon stor ridtävling och vi har lovat att titta på. Vi får hoppas att hon vinner :P

liten bild från igår

Kommentarer
Postat av: hahaha

så de va ni som lyste in genom mitt fönster med nån lampa eller nåt o de va i som kasta grejer på väggen!!! ja undra va de va men orka inte gå upp ur sängen o nu ser ja att bilden e tagen i min trädgård ni e roloiga asså hahahaha!!!!!

<3

2009-10-25 @ 14:45:38
Postat av: Emma

Sv: Åh vad kul att du gillar min blogg! :)

Ska absolut läsa på din blogg :)

2009-10-25 @ 21:58:18
URL: http://emma.stjernstedt.net/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0