DISCO

Jag tror inte jag har sagt att vi i internationella gruppen har ordnat ett disco för 4 och 5 för runan, vibyskolan, rälsen och norrvikens skola. Jag SKA också bara säga att det var ingen av oss 9:or som ville det, det var någon 8:as ide att vi skulle ordna ett disco för de små för att tjäna pengar (för att vi ska kunna åka till Spanien).
Vår lärare älskade iden och sa att vi borde göra det. Jag själv skrek nej inombords. Så imorgon måste jag vara med på det jäkla discot och hjälpa till. Så jag måste vara där från 6-11. Så det är de jag måste göra imorgon, en fredags kväll. Tack och lov för att Tess och jennie också måste gå.
Och det är inte vilka klasser som helst som ska komma på discot utan en av klassernas är min borsars klass!!!!!
Vi har också varit tvunga att sätta upp lappar överallt inklusiv vår egen skola. Alla hatar lappanra för de är överallt och jag menar det. Jag själv hatar dem också!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0